Tüm kitapsever dostlarıma mutlu akşamlar kitaplarla güzelleşen vakitler diliyorum
Henüz lise 3. sınıftayken henüz karşılaştığım felsefe dersinin öğretmeni bizlerden ütopya yazmamızı istemişti. Sonrasında lisans eğitimim sırasında gördüğüm felsefe dersleri ışığında yazdıklarımın oldukça sosyalist ve global ögeler taşıdığının farkına varmıştım. İşte bu kitabı okurken o yazdıklarımı anımsamak bana çok iyi geldi...
Ütopik bir distopya okumak isterseniz sevgili Ece Ceren Gültepe ile birlikte okuduğumuz bu kitaba mutlaka bir şans vermelisiniz.
Globalizm, tüm dünya devletlerinin tek bir çatı altında birleşmesi, tek bir merkezden yönetilmesi anlamına gelmektedir.
Adil Işık, o önce bir kitap yazdı, sonra kitapta yazdıklarını uygulamaya geçirdi. Onun amacı, gelecek nesillere içinde savaşın, terörün, emperyalizmin, sömürgeciliğin, köleliğin, açtığın, hastalığın ve sosyal sınıf farklılıklarının bulunmadığı bir dünyada yaşama şansı verebilmekti. Gobalizm süreci onun adıyla anılsın, hayatını kaybettikten sonra bile insanlar onun adını ansınlar, adı tarihe büyük bir lider olarak yazılsın istiyordu.
Zaman zaman kendisini yoklayan psikoz boyutundaki psikolojik rahatsızlığı nedeniyle liseyi açık liseden bitiren genç varlıklı bir ailenin kızıyla gönüllerini birleştirir. Hem onunla evlenebilmek hem de ideallerine ulaşabilmek için birşeyler yapmalıdır. Öncelikle bir kitap yazar ve bu kitap tüm dünyada büyük yankı uyandırır, kitlesel hareketlere ve tepkilere neden olur. Vatani görevini psikolojik rahatsızlığı nedeniyle tamamlayamaz. Sıkı çalışarak Ankara Üniversitesi siyasal bilgiler fakültesi kazanır ve birincilikle mezun olur. Evlenir. Siyasal yaşamına büyükşehir belediye başkanı olarak başlar ve iki dönem Dünya Cumhuriyeti başkanlığı yaptıktan sonra emekli olur. Onun önce yazdığı sonra da uygulamaya geçirdiği ve tüm dünya ülkelerini kapsayan bu devrim hareketini okuyoruz kitapta.