·238 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Aralık 2017 14:27 Kitap hakkında düsuncelerimi belirtmeden önce şunu söylemek isterim. Bazı kitaplar çok reklamı yapıldıği icin insani merakta bırakir ve icten ice okumalıyım der insan bu kitapta aslinda o kategoride baktıgım bir kitaptı. Kitabi cok begendim anlatımin guzelligi kullanilan eski kelimelerin yarattigi gizem ve kurgu çok güzeldi. Kitabi okurken sanki yazarin hayal dünyasinda keyifli bir seyahate çıkıyorsunuz. Bununla Uzun İhsan Efendinin felsefi dusunceleri de insanı düsünmeye sevk ediyor. Keyifli okumalar.