·368 syf.····Okunma: 27 Kasım 2017 00:00 Redmerski kitaplarını genel olarak kolay okunabilir buluyorum. Uzunluğu ne olursa olsun 2-3 günden fazla zaman istemiyor. Ve bir ortak nokta daha: kitabın seyrini son 50 sayfada değiştiriş. Birkaç kitabını okudum ve sanki yazar hep aynı kalıpta yazıyor gibi. Yine de kitabı okuma isteğime karşı koyamadım.
Izabel de Sarai kadar heyecanlı ve merak uyandırıcıydı. Sarai’ın yaşadığı köklü değişim çok güzel ve gerçekçi anlatılmıştı. Okurken “ben onun yaptıklarını yapamam ama onun neden ve nasıl yaptığını çok iyi anlıyorum.” düşüncesini bana verebildi ve bence okurun karakteri anlamlı bulması kitabın işlenişinde en önemli nokta.
Klasik bir Redmerski sonu olarak: (gözleri birden açarak) ben az önce ne okudum, diyip okuduklarını anlamaya çalışmak.