Niye ümidinizi kaybediyorsunuz? İlk girişimde başarılı olmayı istemek, Tanrı'dan çok fazla lütuf beklemek olmaz mı?
Sayfa 63 - İskele·Kitabı okudu
Edebiyat
··1 alıntı·
570 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Direksiyon sınavında kalmışımdır 😀
Kübra
Gönderi Sahibi
Buna da çok uydu bu alıntı 😅
KPSS’ye hazırlanırken çevreme yaptığım konuşmalar…
Kübra
Gönderi Sahibi
KPSS için çok haklı bir cümle :)