·616 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Aralık 2017 01:57 Nihayet iyi bir yazara kavuştuk.Hayal gücünün sınırlarını zorlayan bir yazar. Fi, çi,pi yi de beğenmiştim ama Aeden'in tadı bir başka. Anlatım tarzı sıra dışı ve kitabında o kadar güzel cümleler var ki hangisini yazayım bilemedim. en iyisi bu kitabı alın okuyun...(Fantastik- Bilimkurgu-Gerçeğin karışımı)