·264 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Aralık 2017 00:20 Açıkça Otostopçu'nun Galaksi Rehberinden daha çok beğendiğimi söyleyebilirim. Olay örgüsü daha bütün gibiydi. Ayrıca da Tanrı hakkındaki ufak değinmelerine bayılıyorum. Müthiş keyif aldım. Şahsen serinin tamamına devam etmeyi planlıyorum. Açıklanıp anlatılacak bir roman değil, öyleyse bile ben nasıl açıklayacağım hakkında fikir sahibi değilim ama okumanızı kesinlikle tavsiye ederim. Teşekkürler, Adams.