Öyle Bir Uğradım 2Maral Atmaca
Maral Atmaca'nın dilini çok seviyorum. Nerdeyse bütün yazdığı kitapları okudum ve hepsini de çok sevdim. Yazarın anlatımı beni çok içine çekiyor, okumaktan hiç sıkılımıyorum. Yazdığı tüm kitaplarda bana tüm duyguları hissettirmeyi başarıyor. Hem çok eğleniyorum hem de sürekli duygulanıyorum, gerçekten bir kitapta hissedebileceğim tüm duyguları bana hissettiriyor. Karakterlerle çok çabuk bağ kuruyor ve benimsiyorum. Şu ana kadar okuduğum tüm kitaplarda içimi yakan sahneler olsa da tüm sonların karakteler için mutlu ve huzurlu bitmesi, okurken yaşadığım üzücü anları telafi ediyordu. Ama bu kitapta baştan beri anladığım üzere karakterimiz yani Ukde, hak ettiği mutlu sona ulaşamadı. Kendini ailesi için feda etti ve bunu yaparken bir an bile tereddüt etmedi. Taner ve Ukde sevdikleri için kendi hayatlarını hiçe saydılar, onların mutlu bir gelecek yaşaması için kendi sonlarını yazdılar. Üzücü sonlar her zaman tatsızdır, yürek burkar ama bu kitaba en çok yakışan son da buydu; Taner ve Ukde'nin fedakarlığı.