·57 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Ağustos 2024 11:38 'Çocuklar acı çekmez.' Sözünü tamamiyle çürüten, okurken insanı kendi gerçekleriyle yüzleştiren bir kitap. Bir çocuğun iç dünyasını keşif, ve de küçüklükte bünyede bırakılan izlerin, duyguların kaleme dökülmesi ancak bu kadar etkileyebilirdi beni. Okurken birkaç cümle değil, bir hayat yaşıyorsunuz. Franz Kafka'yı bir de bu şekilde düşünüp anlamak, ayrı güzeldi.