·280 syf.····Okunma: 28 Ekim 2024 01:37 Uzun zamandır okuduğum en sıkıcı, en bitmeyen kitaptı. Kitap zamanın Onikiler namlı kabadayılarını onların ağzıyla anlatıyor. Kitapta birkaç olay dışında pek bir olay yok. Çok fazla eski kelimeler vardı, sürekli sayfanın altına bakmaktan konuya odaklanılmıyor. Gereksiz derecede uzun tasvirler, konuyla alakası olmayan sırf tanıtmak için yazılan karakterler... Yine de Türk Klasiği diyerek okuduk.