·238 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Ekim 2024 02:40 Kitabı çok beğendimm. Bu yazarı ilk defa okudum ve gerçekten etkilendim kitabın kurgusundan. Çok güzel işlenmişti gerçekten. İnsanı merak ettiren, okudukça hayrete düşüren bu kitap, her karakterin hikayesinden bahsetmesiyle o dünyayı daha iyi tanıtıyor ama kitabın devamının nasıl olacağını asla kestiremiyorsunuz. Bu yüzden eşsiz bir kitaptı. Öneririmm