çok uzun süredir "iyi hisset" kitabı okumamıştım. şehirler arası otobüste tepe lambam bile yanmazken o kırmızı ışığın ardında kitabı gözlerimden 5 cm uzakta tutarak 50 sayfaya yakın okudum. hiç utanmadan kahkaha bile koyverdim. inanılmaz. tüm dertlerimin çözümü sizmişsiniz kireçburnu sakinleri