Kitap hakkında düşüncelerim
6/10
·264 syf.··
2024 34. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 29 Ekim 2024 22:30
Öncelikle şunu söylemeliyim Sabahattin Ali 'nin bütün eserlerini okumuş biri olarak kitap eserlerini ve hayatını çok iyi anlatmış fakat bir bölümü sadece siyasi görüş ve hükumet karşıtıyla amacından kopmuş sanki orası yazılmak için yazılmış gibi sadece kötülemek amacıyla konudan çok bağımsız geldi bana . Kitapta eserleri hakkında çokça bilgiler verse de fazlasıyla eksik kalmış gibi . Sabahattin Ali 'nin ruh halinden sıkça bahseder. Onun Türkiye'den neden gitmek istemesinden ,bunalımlarindan , geçim sıkıntısından. Ve Ali Ertekin tarafından katledilmesinden.Bu ülkeden iyisiyle kötüsüyle bir Sabahattin Ali gelip geçti. Ruhu şad olsun.
Edebiyat
Başın Öne EğilmesinHıfzı Topuz · Remzi Kitabevi · 2007781 okunma
·
27 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.