·264 syf.····Okunma: 29 Ekim 2024 22:30 Öncelikle şunu söylemeliyim Sabahattin Ali 'nin bütün eserlerini okumuş biri olarak kitap eserlerini ve hayatını çok iyi anlatmış fakat bir bölümü sadece siyasi görüş ve hükumet karşıtıyla amacından kopmuş sanki orası yazılmak için yazılmış gibi sadece kötülemek amacıyla konudan çok bağımsız geldi bana . Kitapta eserleri hakkında çokça bilgiler verse de fazlasıyla eksik kalmış gibi . Sabahattin Ali 'nin ruh halinden sıkça bahseder. Onun Türkiye'den neden gitmek istemesinden ,bunalımlarindan , geçim sıkıntısından. Ve Ali Ertekin tarafından katledilmesinden.Bu ülkeden iyisiyle kötüsüyle bir Sabahattin Ali gelip geçti. Ruhu şad olsun.