·72 syf.····Okunma: 02 Aralık 2017 00:00 Dostoyevski'nin sözü geldi aklıma , okuduktan sonra bu kitabı.''Hepimiz Gogol'un Palto'sundan çıktık.''.Kitabın dilinin çok akıcı olduğunu düşünmüyorum ancak gerçekten konusu fevkalade.
-Spoiler uyarısı-
Sonunda hayaletin insanların paltolarını çalması bence sadece kitabı uzatmış.O bölüm kitapta olmasa bile kitap yine de dünya klasiği olmaktan vazgeçmezmiş.