·504 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Kasım 2024 12:14 Ah Osman..
Yeri gelip yanın da olup destek olmak istediğim yeri gelip nefret ettiğim kendimden de bir şeyler bulduğum nadir karakterlerdensin..
Okurken o kadar çok müdahale etmek istediğim bunu böyle yapmasa böyle olmazdı dediğim çok an vardi ki kitapta.
Osman annesine olan sevgisi bir o kadar güzelken kadınlara karşı düşüncesi de yeri geldiğinde kötüydu hep çelişen hep vazgeçen biriydi. ama içinde bir yerlerde ukte kalan şeyleri denemekten vazgecmeseydi. İnsanları umursamasaydi mesela Babasını içinde bu kadar icsellestirmeseydi kendisiyle konuşup birşeyleri farkına varsaydi,kaçmasaydi .Kisacası hep belkiler ve keskeler ile aklimda kalacaksin Osman.