Puan vermedi·112 syf.··Beğendi
· Sondan başlayıp olay örgüsünü geriye saran bi kitap.aslinda cok derin bi mevzuyu;bazen göz önünde olan tehlikeleri herkesin farkettigini ama kimsenin mudahele etmedigi icin yaşadığımızı oyle ince işlemiş ki "aman banane" ciliği cok guzel anlatmış!