Şimdi öncelikle çok değişik bir kitap ama güzel
Okurken sanki olayları ben yaşıyormuş um gibi hissettim Osman çok iyi niyetli tembel saf biri
Kardeşi ise tam bir şeytan şimdi tamam varlıklı bir ailede büyüdün ama insan da bir çalışma hırsı olur bizim Osman da nerde eylence nerde ortam orada burada en büyük hatasını kardeşine güvenmesi ikincisi sebnemle evlenmesi özet geçecek olursak ders alınacak bir kitap