8/10
·651 syf.··
2017 37. kitabı
Sitede ki okurlrdn biri demiş ki kitabı beğendim beğendiğim kadar da beğenmedim . Bu benim için de geçerli. Yazarın okudugum ilk kitabıydı. Genel olarak tarihi, psikolojiyi,müziği olay akışı içinde karakterler yayması güzeldi. Ancak betimleme çoktu. Betimleme güzel de karakterin gömleğinin kıvrımına kadar da yapılıyorsa sıkıcı olabiliyor. Ama genel olarak güzel kitaptı .tavsiye ederim.
Edebiyat
Sahilde KafkaHaruki Murakami · Doğan Kitap · 202012,1bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.