Erlend Loe'nin Doppler ve devam kitaplarını okuyup beğenmiştim. Bunu da okuyup bitirdim ve çok çok beğendim. Liste yapmayı ve kendi kendinize vakit geçirmeyi seviyorsanız, huzuru sakinlikte buluyorsanız ve içinizden kendi kendinize bol bol konuşuyorsanız bu kitabı siz de seveceksiniz.
10/10