·360 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Ekim 2024 13:59 Harika bir kitap. Öyle ki kitabı bitirir bitirmez, yazarın hemen bir sonraki kitabını okumak istedim.
Okurken kendinizi Hindistanin yemyeşil doğasında tertemiz soluk aldığınızı , tek katlı kepiçli dergâhın bir kaç merdivenlerini adimlarken ,genişçe bir divanin baş ucunda etrafı halka yapmış müridlerin başında İmam-ı Rabbani (ks) hazretlerinin nazarina giriyosunuz. Öyle ya "Allah dostları görüdüğünde, Allah'ı hatırlatır." Edeple halkanın boş yerine oturup Seyyide Annemizin kalemiden dökülen incilerle, İmamı Rabbani hazretlerinin gönlü ferahlatan tatlı hoş sohbetlerini dinliyorsunuz.
Tasavvufla ilgiliyseniz okuyun, ama tasavvufla ilgili değilseniz mutlaka ve mutlaka okuyun.