·56 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Aralık 2017 12:42 Stefan Zweig,bu eserinde bir kadın .....yalan, ihtiras, kibir, gösteriş ...kaybedişin öfkesiyle kendi kendini kandırma yolunda sarf ettiği yaşam mücadelesi ....derin acılar ...sahtelikler...duygu fırtınalarında, okuyucuyu gelgitlere savuruyor...