İncelemenizde geçen sorunun cevabını ben de bulamadım. Tersi olsaydı; yani insanlar iyiliği unutmasaydı daha minnettar dolayısıyla mutlu olacaktı. Ancak insanoğlu unutkandır.
Ancak kendisine zarar verene duyulan ilginin psikolojik bir etkisi olduğunu düşünüyorum. Çünkü asla normal bir durum değil.
Sağlıcakla kalınız📚📚📚