İyilik ve akıl arasındaki ince çizginin elinden tutup uçurumdan atlamak istiyorsanız Steinbeck tam da hayal ettiğiniz gibi bir kitabı sizlere sunuyor.Yalın ve samimi anlatımı beni oldukça etkiledi.Aklımda iz bırakan o güzel repliği de sizlerle paylaşmak isterim:
"İnsanın iyi olmak için akla ihtiyacı yoktur"