·128 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Aralık 2017 01:53 Bu kitabı ilk defa ilkokuldayken okumuştum.Tekrardan okumak istedim.Gerçekten de insanın dostu için nelere katlandığını ve neleri göze aldığını anlatan,kısa,akıcı ve bir o kadar da üzücü bir eserdi.Kesinlikle ilk okuduğum zamanla farklı şeyler hissettim.Galiba bazı kitaplar ikinci belki de üçüncü defa okunmalı...