10/10
·128 syf.··
Beğendi
·
2017 48. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 13 Aralık 2017 01:53
Bu kitabı ilk defa ilkokuldayken okumuştum.Tekrardan okumak istedim.Gerçekten de insanın dostu için nelere katlandığını ve neleri göze aldığını anlatan,kısa,akıcı ve bir o kadar da üzücü bir eserdi.Kesinlikle ilk okuduğum zamanla farklı şeyler hissettim.Galiba bazı kitaplar ikinci belki de üçüncü defa okunmalı...
Edebiyat
Fareler ve İnsanlarJohn Steinbeck · Sel Yayıncılık · 2023211,8bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.