·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Aralık 2017 10:41 Ihsan Oktay Anar kitaplarını cok severek okuyan biri olarak bu kitabını da büyük bir zevkle okudum. Kitabin icindeki bolca eski kelime var ama cümlenin anlamindan cok rahatlikla cikarabiliyorsunuz. Ben yazarın zekice anlatımını cok beğeniyorum. Diğer kitaplarinda da kurgulamalara bakınca büyük bir kültürel birikimin ve zekanin oldugunu farkedebiliyorsunuz. Kitabi okuyacaklara tavsiye edebilirim.