·136 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Kasım 2024 08:28 Cengiz Aytmatov'un okuduğum ikinci kitabı.
İlki "Beyaz Gemi" ikincisi "Toprak Ana"
İkisi de eşsiz güzel kitaplar.
Aytmatov, Savaş döneminin yıkıcı etkisini, geride kalanların gözünden anlatıyor.
Her eve, her aileye, nasıl bir ateş düşmüş.Kadının direnme gücünü, ne olursa olsun ayakta kalmaya çalışan mücadelesini görüyorsunuz.
O dönemde yaşamamış olsanız da yüreğinizde hissediyorsunuz çekilen acıları, çaresizliği ve yalnızlığı.
"Sen kadınsın...Sen herşeyin üstündesin, daha bilgesin..." Sözleri ile bitiriyor kitabı.
Tabiki kitap tavsiyemdir. En kısa sürede okuyalım
#kitaptavsiye #aytmatov #cengizaytmatov #toprakana