Keşke hayata ve olaylara "küçük hikayeler" den bakabilsek. Keşke siyasetin ve siyasetçilerin ,buram buram menfaat kokan ve dünyayı çekilmez kılan yalan dolanlarına,yönlendirmelerine kanmasak... İnsanın yüreğine değen bu hikayelere daha çok dokunmalı bu hikayeler üzerine kurgulanmış filimleri daha çok izlemeliyiz. İçimizdeki egoyu besleyen siyasetin kirli ve çıkmaz kuyularından kurtulmanın en güvenilir yolu bu hikayeler.