Evde bile birbirlerine mektup yazacak kadar birbirlerine aşık olan çift 9 yıl ayrı kalırlarsa ne olur.
Almanya'dan işi için mexico ya gitmesi gerken abimiz 2 yıl eşinden ayrı kalması gerektiğini öğreniyor ve vedalaşıp kilometrelerce uzağına yolculuğuna başlıyor.
Çok spoiler vermek istemiyorum ancak aşkın bu denli ateşli olan çiftimizi 9 yıllık ayrılık sonrası neler beklediğini ve 9 yılın ardından ilk buluşmada yaşadığı duyguları muhteşem şekilde aktarmış Stefan Zweig