Kitabi hiç beğenmedim. Cok kötü kalite bir Kore dizisi senaryosu ile beşinci sınıf kişisel gelişim kitabının çok sıkıcı bir karışımı. Gencleri ve beyaz yakalilari tarumar eden bir sistemin çarkları arasinda ezilenlere, yapısal hiçbir meseleye deginmeden bireysel ve acınası kaçış alanları rüyaları gördurmek isteyen bu kitaba para harcamayın.
Aynı konuyu ele alan güzel ve kaliteli Kore dizileri var onlardan birini izleyin bence..