Puan vermedi·288 syf.····Okunma: 11 Kasım 2024 15:54 Çok güzel bir kitaptı. Bana çok iyi geldi. Neredeyse her satırı çizmek istedim.
Yaşam boyu yaşayabileceğimiz duygu durumları üzerinde duruldu. Bazen başkalarına bazen kendimize aldığımız suçlamalar oldu. Bir uyanış bir sorgulama halindeydim okuma süresince. Çok akıcıydı ve terapi gibiydi