Puan vermedi·%40 (164/408 syf.)·
kitaba bu eylülün başlarında başladım. 9. sınıfa başlamanın verdiği stresten midir çeviriden midir bilmem, anlatımı bana birazcık ağır geldi, yarisina kadar okuyup ara verdim. çok güzel kitap, özellikle ayrıntılar ve olayların akıcılığı çok hoşuma gitti. #k:177628madel Madeline Miller
Duygu ve Düşünce
Ben, KirkeMadeline Miller · İthaki Yayınları · 202444,3bin okunma
·
31 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.