kitaba bu eylülün başlarında başladım. 9. sınıfa başlamanın verdiği stresten midir çeviriden midir bilmem, anlatımı bana birazcık ağır geldi, yarisina kadar okuyup ara verdim. çok güzel kitap, özellikle ayrıntılar ve olayların akıcılığı çok hoşuma gitti.
#k:177628madel Madeline Miller