İnsan her şeye alışan bir yaratıktır ve sanırım bu onun en iyi niteliğidir.
Sayfa 11·Kitabı okudu
·
396 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Suç ve Cezada da aşağalık insanoğlu her şeye alışır diyor Dosto, Suç ve Cezayı sonradan yazdığına göre düşüncesi olumsuz yönde değişmiş üstadın :)