7/10
·464 syf.··
2024 6. kitabı
şöyle başlamalıyım söze, bence kurgu gayet iyi. olaylar mekanlar kişiler süper bir şekilde bağlanmış ve yazarin yazim dili gayet sade ve akıcı. ama en çok sinirime dokunan konu, çok fazla yazım yanlışı vardı kitapta. kendi kafamda hataları düzeltmekten kitabı okuyamama seviyesine geldiğimi fark ettim bir ara. eğer sizin de böyle bir huyunuz ya da duyarlılığınız varsa (olmayanlar için garip gelebilir ama olanlar anlıyordur beni) zorla okuyacağınız bir kitap olur bu. Kalıntı 1 Ceren Melek
Kalıntı 1Ceren Melek · Ephesus Yayınları · 20212,177 okunma
·
40 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.