Bazen kendinizi anlatmaya mecaliniz kalmaz da biri çıkar sizi anlatır.
Bu kitabı okurken edindiğim en önemli tecrübe dünyanın neresinde olursanız olun, hikayeleriniz, hayatlarınız, duygularınız başkalarıyla kesişir. Yalnızlığımızın en büyük sebebi yine kendimiziz...Kendi hayatlarımızı kendi ellerimizle sıradanlaştırıp, sonrada bu sıradanlıkta özümüzü kaybediyoruz.
pusulanız kalbiniz, yolunuz iradeniz olması dileğiyle.. sıradanlık hastalığına yakalanmış herkese tavsiye edebileceğim güzel bir kitap. Güzel ve Saf duygularla okumanız dileğiyle.