·232 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Kasım 2024 08:30 Tüm kitaplarını okumuş olmama rağmen nedense bu kitapta oturmamış bir şeyler vardı. Akıcılığı, sürükleyiciliği bir türlü tutturamadım. Diğer okurların incelemelerini okuduğum zaman şaşırdım üstelik. Bazen bu sitede sanki çoğunluğun beğendiği kitapları beğenmiş olmak için bu incelemelerin yazılmış olduğu hissiyatı beni ele geçiriyor ve düşündürüyor. Kendi tarzında iyi olabilir bilmiyorum fakat konudan konuya atlayışı asla beni kendine bağlayamadı. Şu an kitap tanıtımını yapmaya kalksam kafam bomboş o kadar beni içine çekmedi.