9/10
·299 syf.··
Beğendi
·
2017 4. kitabı
Amirim... Saçma sapan konuşma la... Efsane bir kitapti her zaman dediğim gibi "samimiyet " kokuyordu kitap . Sonu öyle bitmeseydi çok iyiydi . Hüzne boğdu sonunda gerçi dizide oradan başlıyordu ama . olsun yine de kitap güzeldi
Edebiyat
Her Temas İz BırakırEmrah Serbes · İletişim Yayınları · 20236,6bin okunma
·
5 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.