·168 syf.····Okunma: 16 Aralık 2017 00:00 İngiliz argosunu ağırlıklı olarak barındıran bu kitap, neredeyse nedensiz suç işleyen gençlerden Alex'in ağzından yaşadıklarını anlatıyor.
-Kitap kötü mü? -Hayır. -Mutlaka okumalı mıyım. -Çok da şart olduğunu düşünmüyorum. Daha doğrusu insanın ufkunu genişletecek bir kitap olduğuna inanmıyorum.
Kitabı bitirip kapağını kapattığımda beynimde sadece şu cümle döndü. İnsan yedisinde neyse yetmişinde de odur. Sadece değişmiş gibi yapar ya da hayat onu değişmiş davranmaya zorlar. Fırsat bulduğunda yine eski halinr döner.