Hayalini asan kadın kadar olmasa da güzeldi. Kitabın tek kötü yanı tesadüflerin fazla abartı olmasıydı onun haricinde güzeldi. Karakterlerimizin başına gelenler yollarının kesişmesi aşırı orjinal. Kitabın kendi içinde barındırdığı edebiyat düşünce yapısı aşırı güzel. Kitap ayrıntılı okunursa günümüze yapılan eleştiriler ve fazlasıyla ders çıkarılabilir. Sonuç olarak okunabilir akıcı bir kitap.