Kitabı ilk elinize alıp okuduğunuzda yazarın çok güzel bir altyapı temel oluşturduğunu farkedeceksiniz. Hikayeyi istediği tarafa çevirip aşırı güzel sonuçlar alınabilir hale getirmiş. Fakat buna uğraşmayıp hikayeyi aşırı basit aşırı sıradan yazmış hele sonu tam bir fiyasko. Peki nerden yedi puan aldı dersek altyapısı,hayalgücü,kitaptaki resimler ve müziklerden aldı. Ama yine de okunabilir bir kitap akıcıydı.