·157 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Eylül 2024 23:26 Yazarla tanışma kitabım oldu. İsminden dolayı farklı bir kitap bekliyordum ama içinde birbirinden güzel, ince duygulara dokunmuş sevgi ve yalnızlık temalı yedi öykü mevcut. Yazarın dili akıcı ve sade. Öyküler yarım kalmış gibi sonlanıyor daha farklı bitebilirdi diyorsunuz. Öykü severlere tavsiye ederim.