Beraber ayaktayız, ayrılınca yıkılırız!...
Puan vermedi·208 syf.··
2024 164. kitabı
"Gülmek yeryüzünden silinmedikçe kendi hikayemizi o güzel hikayemizi yazmaya devam edebiliriz değil mi? " Bir hikayeyi giden mi bitirir kalan mı? Caner Yaman'ın kitaplarının içerisinde okuduğun en güzel kitaptı. " Unutmak diyor insanın anılarına ihanettir." Neden unutalım acı verse de, mutluluk versede o anılar o hikaye bize ait biz istedik biz yaşadık. Sevmek en güzel yerinden tutabilmektir hayatı. Hiçbir şey beklemeden nedensizce... Oldugu gibi kabullenmek sevdigini koşulsuz,çıkarsız. Hikayemizin bir noktasından girmişse dünyamıza sorgulamak neden? Bazen gitmek ister insanlar kal demek İstersin dilin susar, yüreğin küser ama sen tek kelime bile Söyleyemezsin, soramazsın neden diye bazen buna gururun engel olur, bazen de senden gidenin mutlu olmasını istersin. Caner Yaman Unutamadım kitabında Onur'un ve Çiğdem'in hikayesinden sesleniyor bizim unutmak istediklerimize. Unutmayın Bu hikayeyi Siz yazdınız dercesine. Ayrılığın verdiği acı, beklemenin sabrı, unutmak için uğraşılan Çabalar hepsi boşuna değil mi? ve bir bakmışsınız hiç ummadığınız yerden size gülümser Hayat yeniden çiçek açar. Bütün duyguların iç içe geçtiği güzel bir kitap. Onur'un unutma çabaları Çiğdem'in sevdiği mutlu olsun diye hastalıkla savaşırken karnındaki kana Can verme mücadelesi... Kadın Eğer gitmek istiyorsa sorgulayın Beyler Çünkü bir kadının nelerle mücadele ettiğini, ne kadar güçlü olduğunu, siz mutlu olun diye kendi hayatından vazgeçtiğini bilemezsiniz. Hiçbir gidiş nedensiz değildir. Ve unutmak hayallerimize, hayatımıza attığımız bir ateştir. Unutmayın ki hikayeniz bitmesin her gün alın kalemi elinize yeniden yeniden yazın... Sevgiyle ve kitaplarla kalın keyifli okumalar dilerim.
UnutamadımCaner Yaman · Hayy Kitap · 2016412 okunma
·
408 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.