Nefise

@nfshn
9/10
·184 syf.··
Beğendi
·
2017 117. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 17 Aralık 2017 19:26
Zweig hayranlığım Clarissa kitabı sayesinde devam ediyor.. Yazar, bu kitabında bir kadının gözünden savaşı ve o dönemki dünyayı anlatmış. Duygular o kadar netti ki... Yazarın kadınları da gayet iyi anlayıp yorumladığını bu kitapla iyice anlamış oldum. Bundan önce okuduğum kitapları da çok sevmiştim çünkü. Kitap Clarissa'nın çocukluğu ile başlayıp, savaş dönemlerine doğru ilerliyor. Hayatın zorlukları, insanların takınmak zorunda kaldıkları davranışları ele alınmış. Ayrıca bir nevi yaşam mücadelesini de görüyor insan. Bir kadının nelere katlanabileceğini... Kesinlikle tavsiye edilir.
Edebiyat
ClarissaStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 201717bin okunma
··
117 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.