İtiraf etmeliyim ki Körlük kitabını
okurken içimi sıkıntı ve kasvet batmıştı. Buna rağmen 2günde bitmişti kitap.
Bunda ise aynı heycan ve merakla 3günde bitti.. harika betimlemeleri, hızlı ilerleyen kurgu kitabın nasıl bittiğini hissettirmiyor bile..
Kitabın ortalarından sonlarına doğru iki kitap birbirine bağlanıyor ve bu aslında beklemediğim bir senaryoydu.. sonu ise bana “ diğer kitapları alıp içinde aynı karakterler saklanmış mı diye bakmalıyım? “ hissi uyandırdı.. o yüzden çok ara vermeden jose’nin kitaplarını bir çırpıda yutmam lazım