·436 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Aralık 2017 18:56 Başlamaya korktuğum kitap,başlarım da bitiremem 4 kitabı diye korkuyordum velhasıl ilk kitabını elime alıp bırakamadım.Kitabı okurken tamamiyle dış dünya ile bağlantınız kesiliyor,olaylar gözünüzün önünde bir bir gerçekleşiyor bunda tabi ki Yaşar Kemal'in betimlemelerinin etkisi çok büyük.Kitaba benim gibi başlamaya korkan arkadaşlar zaman kaybetmeden başlayın inanın zamanın nasıl geçtiğinin farkına varmayacaksınız.