·616 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Aralık 2017 23:09 Fantastik görünen ama bir o kadar gerçek. İnsanlığın geldiği durumu ,dünyayı nasıl yağmaladığımızı ,diğer canlara nasıl zarar verdiğimizi ,tüm vahşetimizi ortaya dökmüş.Değişmeliyiz dünyayı kemirmeyi bırakarak tükettiğimizi üretmeliyiz.Yargılamayı bırakmalı deneyimlemeliyiz hayatı .Kitabı çok beğendim dopdolu .