Elime alalı 1 yıl oldu hala bitiremedim :( Yanlış
anlaşılmasın kitaba kötü demiyorum, zaten üzerimde bu kadar büyük etki bırakması kitabın ne kadar başarılı olduğunu gösteriyor ama psikolojim buna hazır değilmiş. Mutsuz, umutsuz ve depresyondayken okumanızı tavsiye etmiyorum. Sonlara yaklaştım ama içim karardı.