Fantastik kitap diye duydum ilgimi çekti bi okuyayım dedim ama fantastik ögeler çoğunlukl karakterlerin merakı ve ilgisinden öteye geçememiş. Kitabın bütününe felsefe daha hakim bence. Ayrıca çok fazla karakterin hikayesine uzunca değinilince ana karakterin kim olduğunu şaşırdım, hikayelerde
biraz ucu açık bırakılıyor. Ama en nihayetinde anlaşılması için bi kaç yılda bir okunması gereken bi kitap.