2/10
·102 syf.··
2017 53. kitabı
Beklentimin çok altında bir kitap.Kahraman Tazeoğlu nu dinlemek güzel fakat okumak çok sıkıcı .Kitap fazlasıyla karamsar ve melankolik.Bu tarz benim için fazlasıyla negatif hele de aşk sözkonusu olunca...
Edebiyat
ArazKahraman Tazeoğlu · Destek Yayınları · 20182,132 okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.