Puan vermedi·360 syf.··Beğendi
· Bulunduğu dönem bı yazarın kalemi üzerine çok büyük etki bırakır.Burda da dönem itibariyle tarihin en büyük ekonomik krizi olan Büyük Buhran(açlık ve sefalet dönemi)ve ırkçılığın hat safhada olduğu dönemde yazılmış bı otobiyografik eser var.Yaşadıklarını ve görüp hissettiklerini bı çocuk masumiyeti ve şaşkınlığıyla güzel yansıtmış.
"İnsan nasıl hem Hitlerden bu denli nefret edebilir hem de kendi kasabasındaki insanlarla ilgili bu kadar kötü şeyler söyleyebilir. "cümlesi benim için kitabın özet niteliğindeydi.Akıcılığı ve kattığı değerler açısından okunmaya değer bir kitap