10/10
·430 syf.··
Beğendi
·
2017 7. kitabı
Bu kitap; geçen yıl, bir dostum tarafından 'mutlaka okuman gerek ' tavsiyesiyle hediye edilmişti bana . Nihayet bu yıl okuma fırsatı buldum. Keşke daha önce okusaymışım.Dostum haklıymış, "Mutlaka okumalıymışım" Ve mutlaka ama mutlaka okuyun... "Eğer, İslam dinini Kur'an'dan değil de müslümanlardan öğrenseydim asla müslüman olmazdım." Diyen Yusuf İslam geldi aklıma kitabı bitirdiğimde.. Ben de şunu dedim: Şeriat'ı Taliban'dan öğrenecek değiliz . Allah adına,İslam'a kara leke çalan bu Allahsızların yaptıklarını nasıl temizleriz bilmiyorum. Bu tipler sadece #Afganistan 'da yok bunlar her yerde var! Özellikle Kadınlara karşı İslam adına yapılanlar ...!!! Nasıl .. NASIL düzeltilir ..?! Kitapta babanın kızına öğüdü cok doğruydu ve umut vericiydi. " Leyla,bu savaş bittikten sonra Afganistan'ın erkekler kadar ,belki daha da çok, sizlere gereksineceğini biliyorum . Çünkü bir toplumun, kadınları eğitimsiz olduğu sürece başarıya ulaşma şansı yoktur.Hiç yoktur." ... Kitap beni o kadar etkiledi , o kadar derinden sarstı ki neyi nasıl yazacağımı bilemiyorum. Ahlar kalıyor geriye işte .. Ah.. Tüm ezilmiş kadınlar adına Ve hala ezilen kadınlar adına Koca bir AH...!!! ... ▪ "Bu ülkeyi bu kadar sevmeme karşın , bazen çekip gitmeyi düşünüyorum ," dedi Babi. "Nereye?" "Unutmanın kolay olacağı bir yere..."
Din
Bin Muhteşem GüneşKhaled Hosseini · Everest Yayınları · 2026119,5bin okunma
··
10 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.