Berbat bir kitap. Kitaptan uzaklaşıp satın al butonuna basmamanız için şu iki tezini söylüyorum. Üreme ve tatmin duygusunun yozlaşması ile oluşan oğlancılık ve Kadın yılda 1 kere doğurabildiği için 1 erkeğe bağlı kalır ve kadının aldatması kabul edilemez bu yüzden. Çok sevdiğim bi abim kitabı elimde gördüğünde homofobik ve kadın düşmanı bu adamı neden okuyorsun demisti.